Faciliteiten Palmeras Beach Hotel in regio Alanya:
De accommodatie heeft de beschikking over 294 kamers. Verder aanwezig: receptie, lobby met zitjes en gratis wifi in de openbare ruimtes, verscheidene bars, buffetrestaurant, à la carte restaurant (reservering ter plaatse vereist), groene tuin, buitenbad, 3 waterglijbanen, kinderbad, binnenbad, ligbedden en parasols zowel bij de zwembaden als aan het strand, badhanddoekservice, animatieteam. Tegen betaling: verschillende winkeltjes, kapper, game room, dokterspost, wasservice.
Sport, Ontspanning en Amusement:
Beachvolley, tennis, tafeltennis, darten, (aqua) aerobics, fitness. Het animatieteam verzorgt een dag- en avondprogramma. Tegen betaling: tennisverlichting, tennismateriaal, diverse (gemotoriseerde) watersporten aan het strand, biljart, game room, spa center met diverse behandelingen en massage.
Kinderen:
Kinderbad, speeltuintje, mini club (4-12 jaar), mini disco.
Standaardkamer (DBL):
De verzorgde standaardkamer is voorzien van airconditioning, telefoon, televisie, minibar en kluisje. Badkamer met bad of douche, toilet en haardroger. Balkon met zitje.
Voordeelkamer / Economy Room (DBE):
De economy room kan qua inrichting, grootte en ligging afwijken. Verder dezelfde faciliteiten als de standaardkamer. Soms zonder balkon.
Verzorging Palmeras Beach Hotel:
U verblijft op basis van het Ultra All Inclusive principe van het hotel, dat wil zeggen op door het hotelmanagement vastgestelde tijden en plaatsen: ontbijt, langslapers ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, diverse snacks, koffie/thee met koekjes, middernachtsoep, lokale alcoholische dranken en lokale non-alcoholische dranken van 10.00-03.00 uur. Mogelijkheid om één maal per verblijf te dineren in het à la carte restaurant (reservering ter plaatse vereist, niet toegankelijk voor kinderen onder 12 jaar). Tegen betaling: importdranken, flessen drank, cocktails, champagne, verse vruchtensappen, Turkse koffie en alle niet genoemde items.
Meer informatie over dit hotel: hotelwebsite
In het voor- en naseizoen kan het hotelmanagement besluiten sommige faciliteiten te beperken in verband met de hotelbezetting, weersomstandigheden of onderhoudswerkzaamheden.